dimarts, 10 de gener del 2012

No tinc temps....

Ostres, vaig començar aquest blog amb molta il.lusió, però no tinc temps!!!!! Moltes coses per fer, moltes ganes i poc temps.....
Aquest dijous dia 12 de Gener, inaugurem la meva primera exposició amb Sangem, la botiga de labors on intento aprendre tot el que puc. Em fa molta il.lusió. He de fer fotos dels treballs que aporto a l'exposicíó per penjar-los aquí.

De fet, acabo de trobar la foto d'un dels meus treballs i us l'ensenyo ara mateix.         

                                      

És una colxa de cuna de bebé. La vaig fer amb molta il.lusió i amor, pel meu primer i únic nebot que tinc, en Joel. Quan vaig saber que sería tieta per primera vegada, feia uns sis mesos que havía començat amb les classes de Patch, i vaig decidir que volía fer una cosa ben bonica per ell o ella, quan vaig saber que sería un nen, em vaig posar en marxa. Va ser el meu primer treball acabat.
A la Noe, la meva germana, li va encantar el regal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada